"Blogger, aki szemünk elé tárja a kultúra és az élet napos oldalát, aki közben el is meséli, nem csak megmutatja, hogy mi történik körülöttünk, egy fiatal, aki tele van életerővel és pozitív látásmóddal, akinek mindenről van véleménye..."

Dudás Csilla (Bottle of Legacy)

2014.07.04. - LITTLE BICYCLE


Van úgy, hogy az ember már nem bír megülni a seggén, és kikívánkozik a négy fal közül, akár még egy hosszú, munkával telt nap után is. Így szokott ez nálam lenni mostanság. Egyszerűen változtatni akarok, unalmas napokat megtörni, kilépni a kis kalickából... Mi sem könnyebb ennél, csak fogni kell egy drót szamarat, felpattanni rá és menni a végtelenbe.



Így teszek én minden esetben, amint az időjárás is engedi. Sokszor láttam már naplementét ilyen alkalmakkor, és minden esetben sajnáltam, hogy nem volt nálam egyszer sem a gépem. Persze, készíthettem volna telefonnal is.. készítettem is, de azokat inkább nem posztolnám. Egyszer viszont felhúztam magam, és úgy voltam... mit tesz az a másfél kiló plusz. Hát ennyit. Ismét egy fergeteges naplementét kaptam a természettől, és ezt köszönöm neki.

Tehát csak javasolni tudom a kedves minden nap gályázó, dolgozó nőknek-férfiaknak: ha unjátok az életetek, tegyetek ellene, hisz a világ szép és jó, csak meg kell látni, hisz ott van mellettünk... (Közhely vége.)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése